شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

شرایط عمومی

  • دستگاه فروخته شده به مدت دو سال از تاریخ نصب دستگاه شامل گارانتی و به مدت ده سال دارای تضمین خدمات پس از فروش می باشد.
  • محل ارائه خدمات گارانتی، دفتر مرکزی شرکت می­باشد.
  • هزینه حمل و نقل در زمان ارسال به منظور سرویس سیستم، به عهده خریدار می­باشد.
  • چنانچه سرویس در محل نصب صورت پذیرد، هزینه ایاب و ذهاب (هوایی یا تاکسی سرویس) کارشناس شرکت به عهده خریدار می­باشد.
  • شرکت متعهد است خدمات خود را حداکثر در مدت 15 روز کاری پس از ورود سیستم به محل شرکت انجام دهد. بدین منظور لازم است که خریدار تمام لوازم (به صلاحدید کارشناس) را به همراه دستگاه ارسال نماید. همچنین شرکت هیچ گونه تضمینی در اختلالات حمل و نقل ارسال و دریافت مرسوله عهده دار نمیباشد.

شرایط اختصاصی

گارانتی شامل موارد زیر نمیگردد:

  • مواد مصرفی شامل اکسسوری ها، کارتریج
  • رایانه همراه / ثابت
  • هرگونه اختلال در نرم افزار یا سخت افزار سیستم که به تشخیص کارشناس شرکت به علت اختلال در سیستم برق شهری یا سیم کشی ساختمان، استفاده از اکسسوری نامرغوب بروز کرده باشد.
  • بروز هرگونه صدمه فیزیکی به هر علت به تشخیص کارشناس شرکت
  • بازکردن یا دستکاری سخت افزاری دستگاه و رایانه توسط افرادی خارج از شرکت

شرایط محیطی

  • خریدار باید قبل از هرگونه تغییر در محل نصب دستگاه هماهنگی لازم را با واحد خدمات پس از فروش شرکت به عمل آورد. در صورت تغییر محل نصب دستگاه توسط افرادی غیر از پرسنل شرکت، این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال گارانتی آسیب های حاصله از جابجایی دستگاه و افت کیفیت دستگاه نخواهد داشت.
  • این شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در خصوص نویزهای محیطی در اطراف دستگاه (اعم از نویز مخابراتی، رادیویی، سایر دستگاه های پزشکی در همان محیط) قبول نمی­کند.